Klantenservice

Klantenservice

Neem contact op

Veelgestelde vragen

  • Welke maat moet ik kiezen?

    Voor de beste werking van het ShapeShirt is de juiste maat essentieel. Om ervoor te zorgen dat onze corrigerende kleding zo goed mogelijk aansluit, hebben we een maattabel op de productpagina’s geplaatst. Mocht er toch twijfel zijn over welke maat er gekozen moet worden, schroom dan niet en neem contact op met [email protected] en wij zorgen ervoor dat de juiste maat wordt gekozen

  • Wat is een corrigerend t-shirt?

    Een Shapeshirts T-shirt, hemd of boxershort heeft een figuurcorrigerende werking. Hiermee verminder je rugklachten en zie je er strakker uit!

    De shirts hebben een gerichte compressie en een hoog draagcomfort, 
    geschikt bij zittend beroep, tijdens het sporten (zoals wandelen, fietsen, golfen) of wanneer je uitgaat.

  • Moet ik retourkosten betalen bij ShapeShirts?

    Ja, bij retourneren zijn de verzendkosten van het terugsturen van deze artikelen voor rekening van de klant. Bij een ruiling zal Shapeshirts.nl eenmalig de verzendkosten op zich nemen van het opnieuw te versturen artikel.

  • Welke betaalmethoden biedt ShapeShirts?

    De meeste gebruikte methode binnen Nederland is iDEAL. Bij ShapeShirts is het uiteraard mogelijk om met iDEAL te betalen. Wij bieden echter ook nog andere opties, namelijk:

    • Bankoverschrijving
    • Creditcard
    • PayPal

    Belgische klanten kunnen ook bij ons terecht. Zij kunnen via bovenstaande methoden betalen of via het veelgebruikte Bancontact.

  • Hoe lang duurt de levering?

    Voor de bezorging van uw pakketje werken wij samen met PostNL. Het pakketje wordt binnen 24 uur verzonden, zodat het binnen 2 werkdagen geleverd kan worden. Mocht de levering binnen 2 werkdagen nog niet binnen zijn, of indien er andere vragen zijn omtrent de levering, neem dan contact op met de klantenservice. Wij helpen graag.

  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

    Heeft u het antwoord niet kunnen vinden? Of heeft u liever persoonlijk advies?

    Dan helpen wij u graag verder. ShapeShirts biedt hiervoor twee verschillende opties, namelijk:

    De klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 08:00 en 22:00.

  • Hoe kan ik mijn bestelling omruilen of retourneren?

    Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. De goederen dienen in originele staat te zijn, d.w.z. ongedragen, ongewassen, met aangehecht artikelkaartje en/of originele verpakkingen (indien van toepassing) en in een degelijke verpakking te worden teruggestuurd.

    De meegeleverde pakbon dient meegezonden te worden met uw retourzending, hierop kunt u aangeven of (en tegen welk product) u wilt ruilen dan wel het aankoopbedrag wenst terug te ontvangen.

  • Zijn er kosten verbonden aan een product ruilen?

    Indien u een product ruilt voor een ander product voor dezelfde prijs, zijn hier geen kosten aan verbonden. In dat geval hoeft ook u ook geen retourkosten te betalen.

  • De corrigerende kleding zit (erg) strak, is het te klein?

    Het kan voelen alsof het te klein is, maar dit zorgt voor het juiste effect om tot een betere lichaamshouding te komen.

     

     

  • Krijg ik gegarandeerd minder rugklachten?

    Onze producten zijn zo ontworpen dat het rugklachten vermindert. Hiervoor is het uiteraard noodzakelijk dat de juiste maat wordt besteld, hierbij helpen wij u graag.

    Uit ervaring weten wij dat het overgrote gedeelte een zeer positief effect heeft bij het dragen van houding corrigerende kleding, wij verwijzen hiervoor graag naar onze klantbeoordelingen. Uiteraard zijn er altijd uitzondering. Bij ontevredenheid over onze artikelen kunnen deze gratis worden geretourneerd binnen 30 dagen